sobota, 27 sierpnia 2016

Back to school😊powrót DO szkoły ////haul zakupowy 1

Hej,dzisiaj chciałam zaprezentować wam moja wyprawkę DO szkoły. 
Jeżeli chcielibyście coś w stylu seri "Back to school" to piszcie komentarze😊
A więc tak swoje zakupy robiłam w kilku sklepach więc pod każdym zdjęciem napiszę cenę i sklep.ZAPRASZAM!!!

Zaczniemy od zeszytów:

A więc tak to jest zeszyt z Auchan, za ok 2 zl.Jest to pusta kartka.
Zdecydowałam się też kupić zeszyty tematyczne. One również sa z Auchan i za ok 2 zl.One sa w kratkę. 
Kolejny zeszyt kupiłam rok temu w empiku za ok 14zł.Jest on w kratkę i ma twarda okładkę w przeciwieństwie do reszty zeszytów. 
To sa zeszyty z Tesco za 2,50.
Ten zeszyt też jest z tamtego roku,kupiłam go w biedronce za bodajże 1.40.

Nie to jeszcze nie koniec ale chciałam przeprosić za słaba jakość zdjęć i za to żE zdjęcia nie sa zrobione profesjonalnie. 
Kolejny zeszyt jest w linię i kupiłam go w Alti.Za ok 1,29.
A te zeszyty kupiłam w Auchan za kilka groszy bo sa one 16 kartkowe.
 Te dwa zeszyty sa z biedronki .Niestety nie pamiętam ile kosztował. Ten i góry jest 34 karkowy a ten po niżej jest 16 karkowy a pieciolinie.
 A tu kolejne zeszyty tematyczne ,tylko żE z biedronki za ok.1,30.Tam w środku na okładkach aa ściągi 😁hehe
Powyżej sa piękne zeszyty z biedronki. 
Kosztowały one 1,30.
Ten zeszyt jest z biedronki,chyba za 2 ZŁ (kratka /twarda okładka )
Ten zeszyt ma być do j.Polskiego.Ale się zobaczy☺Kupiony w biedronce za ok 2 zl (linia/twarda okładka )

Kupiłam jeden zeszyt A4 w biedronce za ok 4 zl .Będzie pewnie do matematyki:(

Ten zeszyt jest pudrowo różowy z wzorkami ale na zdjęciu nie wyszło :/.Z biedronki zA ok 3 zl.

80 kartkowy zeszyt z biedronki za 2 zl.
60 kartkowy zeszyt w kratkę do religii z Tesco za 2 zl.
Zeszyty się skończyły a więc teraz inne rzeczy.
Czas na małe pierdoly..



Oto piękną teczuszka z biedronki. Za ok 2 zl???



Tutaj niezbędny zestaw na matme czyli zestaw geometryczny za ok 12 zl z carefura.

Oto zakup za 4 zl z carefura myślałam żE to gumka i strugaczka razem ale w domu okazało się się ze to sama gumka do mazania😕więc nie jestem w pełni zadowolona z tego zakupy
O tych dlugopisach słyszałam dużo dobrych opini więc postanowiłam je wypróbować :) zobaczymy 
SA Z CAREFURA ZA OK 4 ZŁ 

Zwykły klej z carefura za 3 ZŁ 

Zakreslacze po 1zł z carefura napewno się przydadzą ;)

Korektor z carefura za ok 2 zl 

Ołówki z góry sa różnej grubości i kupiłam je w carefurze. A te z dołu sa z bica z tamtego roku. 

Taki przerywnik:bardzo przepraszam za wszystkie błędy  ; (
Jako iż idę do 1 gimnazjum dostanę z biblioteki podręczniki (jak wszyscy :) ) a pod koniec roku będę je musiała oddać więc żeby ich nie zniszczyć kupiłam okładki,do zeszytów też (tak wiem jest ich mało -dokupie😉)Już dokupilam ale nie będę dodawać zdj 😆

"Piękna " strugaczka z alti zD
Ten długopis kupuję co roku bo fo uwielbiam💓
Jest to wymazywalny długopis z PILOTu
Jeszcze będę musiała dokupić naboje bo na pewno szybko się skończą 😣Zakupiony w Tesco za 11 zl
Tak wiem idę do gimnazjum i kupuję kredki cD
Ale będę miała plastykę i napewno mi się przydadzą i do tego z połączeniem z wodą malują jak akwarele więc super😆Kupilam je w alti za 8 ZŁ. 
Naklejki na zeszyty za 2 zl z Auchan 
 Automatyczne ołówki z Auchan za 4 zl .Będę na zapas;)heh
Teczka na wolne kartki na kartkowki za 1 zl z Auchan 😊

Na dzisiaj to by było tyle😊Plecak i piórnik i rzeczy które mecze do kupie i moze pokaże w następnym poście bo ten już jest wystarczająco długi😊(tak nie mam plecaka xD)

Dajcie znać czy podoba wam się moja wyprawka😃

3 komentarze:

  1. Zeszyty są prześliczne *.*
    Dzięki, bo przypomniałam sobie o niektórych rzeczach, które musze kupić :D
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zeszyty!
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :) Tylko ja bym zrobiła wszystkie zeszyty na jednym zdjęciu i ich tak dokładnie nie opisywała jak ty to robisz tylko napisała nazwy sklepów i tyle :) Taka moja mała uwaga :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń