czwartek, 25 sierpnia 2016

Ulubieńcy miesiąca ///SIERPIEŃ :)

Ulubieńcy miesiąca///SIERPIEŃ 

Dzisiaj pierwsi ulubieńcy na moim blogu:)
Więc zaczynamy! !!

Ulubiony kosmetyk:
1.Pierwszym Są to balsamy DO ust firmy carmex.
Bardzo dobrze nawilzaja i pysznie smakują;))Po posmarowaniu jest bardzo fajny efekt zimna na ustach.
Po niżej jest zdjęcie moich.


2.Kolejnym kosmetykiem a raczej kosmetykami sa produkty z serii Balea z drogerii DM.Sa bardzo dobre,ładnie pachną i co ważne dS tanie☺


Ulubiona strona internetowa
Wattpad :) Tak wiem wszyscy pewnie ja znają ale ja zaczęłam czytać dopiero w tym miesiącu.Naprawdę polecam ...dużo opowiadań jest bardzo ciekawych.
Nie od razu mówię ja nie pisze opowiadań .Ja się do tego nie nadaje wolę posty na blogu :))
Ja przeczytałam 2 opowiadania które miały OK 80 rozdzialow były bardzo ciekawe ale niestety jeden był nie skończony i czekam na kolejne rozdziały. 
Jeszcze raz polecam można się naprawdę wciągnąć. 

Ulubiony napój 
W tym miesiącu bardzo często piłam bezalkoholowe Mohito. Robi je się tak samo jak normalne tylko nie wlewa alkoholu.


Ulubiony film:
"Gęsią skórka "
W sumie ten film powinien być w ulubiencach czerwca bo oglądałam go w autokarze jak jechaliśmy z klasą do Zakopanego Ale żE ich nie było to daje go teraz.Jest to film Fantasy nie będę o nim dużo pisać bo sama nie lubię jak wiem jak zakończy się film przed ogladnieciem 😈Jest bardzo śmieszny i fajny.POLECAM NA NUDNE POPOŁUDNIE 😆Po niżej jpg z filmu. ..



Przepraszam żE tylko tylke kategorii Ale jakoś nie mam weny.
DO NASTĘPNEGO, BAJO

3 komentarze:

  1. Fajnie piszesz ale staraj sie zachowywac jedna wielkosc i styl czcionki bo to rozprasza podczas czytania i kłuje w oczy :D ale wide ze zaczynasz wiec pare błedów poprawisz i bedzie okej. Pozdrawiam
    poproetuwiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń