czwartek, 11 sierpnia 2016

Hejterzy


Hi
Dzisiaj chciałam poruszyć temat Hejterow czyli osób które kiedy się nudzą piszą hejty na temat ludzi których kompletnie nie znają.
Chociaż ten temat mnie nie dotyczy ,tą sprawę biorę naprawdę na poważnie.
Chciałam ten temat poruszyć na podstawie youtuberow,bo ich naprawdę często dotyka ten problem. Hejterzy często piszą żE dana osoba jest głupia,wredna itp. Chociaż widzą ich tylko na szklanym ekranie. Oni powinni się wypowiadać tylko na temat oświetlenia itp. bo osób które nagrywaja nie znają. Ale też nie powinni pisać "Ale głupie oświetlenie "tylko na pisać "Czy mógłbyś nagrywać przy lepszym świetle " jeżeli ich to tak bardzo irytuje.


SĄ hejterzy którzy potrafią dobić np. Jeżeli jakiś yt ma problemy w życiu prywatnym i pisze żE przez kilka dni nic nie bedzie nagrywać to oni piszą "I dobrze w końcu nie będę widzieć twojej mordy" albo "Może w końcu skończysz z tym YT bo go psujesz"jeżeli im coś nie pasuje to po co go ogladaja?! 
Tylko po to żeby pisać hejty? !
Naprawdę? ?! 
Nie każdy jest idealny i ten youtuber i ten hejter chociaż on często o tym zapomina. Ja dobrze wiem żE nie jestem idealna i ze nie wsztskim spodobają się moje posty Ale mam nadzieję ze jeżeli czyta to osoba która pisze hejty to to przemysli i się zmieni. Naprawdę nie warto każdemu podobają się inne rzeczy i nie zawsze wsztskie nagrania (bo mówię o yt) się każdemu spodobają   ,ale NIE MOŻNA POPROSTU OLAC FILMIKI KTÓRY SIĘ nie PODOBA? !
MOŻNA! 

Ważne jest jeszcze to żE osoby które wydają się takie odważne ze to piszą to w realu nie odwazyly powiedzieć ten hejt.


Napiszcie co wy sądzicie na temat hejterow 😊

*mam nadzieje że się podobało 
*pamiętajcie ja to wszystko pisze z serducha więc przepraszam za błędy interpunkcyjne,ortograficzne i językowe 
*jeżeli macie pomysły na jaki temat się wypowiedzieć piszcie w komentarzach
DZIĘKI ZA UWAGĘ I BAJO

2 komentarze: