niedziela, 2 października 2016

Ulubieńcy miesiąca ;;;Wrzesień;

Hejo, witam was w nowym poście. 
Dzisiaj będą już kolejni ulubieńcy. Zapraszam.
Dzisiaj więcej kategorii i tak powinno zostać. 

Ulubiony kosmetyk:

1.Bardzo spodobał mi się balsam do ust Baby Lips ,kupiłam go w rossmanie za 5 zl na promocji.Cena reguralna to 10 . (Resztę opiszę w mojej kolekcji produktów do ust więc zapraszam:))

Ulubiony napój :

Ten miesiąc zaczyna jesień  (choć pogoda zaskakuje -,-)więc  ulubiony napój w tym miesiącu to herbatka z sokiem z limonki i mięty <3

Ulubione jedzenie:-,-

Jeżeli było piciu,to będzie i jedzonko ///hehe 
Jest jesień więc orzechy włoskie spadają z drzew i właśnie one są moim ulubieńcem 😃sa pyszne😛

Ulubiona piosenka :
Tym razem piosenek będzie troszkę więcej bo 3-,-
A więc :


1.Alvaro Soler-"Sofia"
                            2.gnash-"I hate u, i Love u"
3.Black Coast -"TRNDSSTE"(Lucian remix)

Tyle piosenek polecam z całego serducha<3 <3


Ulubiony film:

W tym miesiącu przypomniałam sobie film "Percy Jackson i bogowie olimpijscy" Stary ale fajny 😂😃



Ulubiony cytat:"Wszyscy jesteśmy wariatami,tylko nie wszyscy jesteśmy zdiagnozowani..."


Ulubione zdjęcie :zrobione prze ze mnie 😊

Ulubione ubranie:
W tym miesiącu oszalałam na punkcie koszul w kratę.A tym miesiącu kupiłam 2.Uwielbiam je i polecam.😂
Ulubione wydarzenie :
Poznanie nowej klasy i wycieczka integracyjna 💕💕💕
Ulubiona aplikacja:
Ostatnio bardzo modne stało się musical.my,więc je zainstalowalam i zaczęłam się bawić muzyką. Ta apka jest naprawdę wspaniała polecam
🎵
🎶
🎤
🎼
Na dziś to tyle .Ulubience zapewne za miesiąc 😂😂😂więc już zapraszam ///pozdro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz