poniedziałek, 31 października 2016

Ulubieńcy miesiąca /Październik

Witajcie kochani <3
Kończy się kolejny miesiąc więc ja przychodzę z ulubieńcem miesiąca  :)
Mam nadzieję żE się podoba; ))
Jeżeli tak czekam na komentarze.

KOSMETYK
Tym razem będzie to tonik, który pomaga na mój trądzik.Wydaje się bezuzyteczny,a na mnie działa super.

NAPÓJ
W tym miesiącu często pije świeży sok z marchwi,który jak się okazało jest przepyszny.

JEDZENIE
Wspaniała zupa pomidorowo-paprykowa mojej mamy. <3 ♡♡♡♡

PIOSENKA
Piosenka superowego zespołu czyli Twenty One Pilots,a piosenka to "Heathens" trochę w stylu Halloween ♡


FILM
Tym razem to Czarownica która leciała ostatnio na TVN.Film jest super -POLECAM :)


CYTAT

KSIĄŻKA 
Oczywiście Harry Potter i Przeklęte Dziecko ♡♡♡ Jest to książka,która w tym miesiącu miała premiere. 
^oczywiście moje jpg ☆

ZDJĘCIE 

Hahaha,moja tapeta
Iks de😂

UBRANIE 
Ubrania Harrego Pottera.Ja mam koszulkę ♡

WYDARZENIE 
Naprawdę w tym miesiącu nie wiem co było takie wspaniałe :/albo wiem ... była to premiera Harrego na którą dlugooo czekałam. 
*tak wiem strasznie dużo o Harrym, ale Poterhead mnie zrozumie. /hehe

APLIKACJA
Tym razem to aplikacja zakupowa czyli Aliexpress.Jest to chiński sklep internetowy na którym można kupić naprawdę fajne rzeczy

.
.
.

To

.
.
.


Na

.
.
.

Tyle 


.
.
.


Czekajcie na następnych ulubieńców bajo. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz