piątek, 12 sierpnia 2016

Pytania na temat zmiany szkoły TAG

Cześć, dzisiaj chciałam wam pokazać TAG wymyślony przeze mnie w którym będę odpowiadać na pytania dotyczący zmiany szkoły z PODSTAWOWKI na GIMBAZE.Jest to pierwszy post z serii back to school ale szykuje ich wiecej.Więc zaczynamy -,-
1.Czy cieszę się ze idę DO gimnazjum?
O nie, nie,nie to jest najgorsza decyzja rządu. 
Przecież w tej klasie mamy przyjaciół,znajomych których znamy od 6 lat ,a w gimnazjum będziemy ich znać tylko przez 3 więc to nie jest czas ze zdążymy się zaprzyjaźnić. 
2.Czy będziesz tęsknić za starą klasą?
Bardzo, ta klasa była wspaniała.Klasa "A" jest najlepsza!!!!
3.Czy będziesz spotykać się z osobami z starej klasy?
No oczywiście, z jedną koleżanką idę do gimnazjum,zresztą będę się napewno spotykać często. W wakacje spotykamy się bardzo często 😊  A jeżeli chodzi o spotkania całą klasą? To zamierzamy niedługo zrobic 1 spotkanie w parku albo na basnie. Ale napewno jeszcze kiedyś takie spotkanie będzie miało miejsce😆
4.Czy jesteś ciekawa nowej szkoły?
Ojj chciałabym już poznać tych nowych ludzi z klasy.Boi zobaczyć czy nauczyciele sa spoko😊
5.Jak wyglądało twoje zakończenie roku?
Znaczy my najpierw mieliśmy apel,później przedstawienie.Następnie zatanczylismy poloneza i mieliśmy spotkanie w klasie.A na koniec 3-4 godzinna dyskoteka dla wszyskich klas 6(oczywiście z poczęstunkiem i z bardzo duża ilością pizzy)Było naprawdę fajnie. 
6.Czy płakałam  na zakończeniu?
O jejku tak😣😣Po dyskotece jak ogłosili ze to koniec wszyscy już plakali nawet chłopcy i zaczęli się do wszystkich przytulać nawet jak ich zbytnio nie znali. Jak sobie yo przypominam to chce mi się płakać 😢😢😢😢
7.Masz grupę klasowa(stara)np.na fejsie?
No przecież, założyliśmy ja w 5 klasie i mamy ja do dzisiaj i chyba się to nie zmieni .Dużo się na niej kłucilismy ale były też przyjemne rozmowy i sa DO teraz)
8.Jak daleko masz do nowej szkoły?
Do podstawówki od babci mialam z 15 minut na nogach a teraz do gimnazjum mam z 20 min autobusem 😕
9/10.Co chcesz dodać?
Będę bardzo teskic za moją klasą i osobami z innych 6 klas.Wszyskich bardzo polubiłam 💔
Chociaż wiem żE będziemy się spotykać. Beatę ciekawa nowej klasy mam nadzieję ze klasa 1a też będzie równie fajna jak w podstawówce. 


*mam nadzieję żE się podobało 
**przez kilka dni nie będę nic pisać ale obiecuję żE odrobie to super postami które już szykuje.
***dzięki za obejrzenie 
****bajo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz