sobota, 27 sierpnia 2016

Back to school///Tag "Szkolny czas"

Dzisiaj kolejny post z serii back to school ;)

Będzie to tag "Szkolny czas" ZAPRASZAM...:)
*jeżeli macie jakieś porady,uwagi,propozycje czekam na nie w komentarzach 
*a jeśli spodoba wam się blog i chcecie być na bieżąco zapraszam do obserwacji;?
.
.
.

1. O której wstajesz do szkoły ?

Zazwyczaj o 5,30,bo mieszkam za Krakowem a DO szkoły chodzę w Krakowie i muszę dojeżdżać.A po za tym moja mama ma na 7 do pracy i zawodu mnie do babci a później ja jadę do szkoły autobusem.

2. Ulubiony nauczyciel ?
Najbardziej lubiłam w podstawówce nauczyciela od TECHNIKI.Zawsze sobie z nami żartował i można było z nim gadać na różne tematy.

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?
Nie ma takiego. Bardzo lubię WF i angielski, 
Wydaje mi się ze z tych przedmiotów idzie mi dobrze .Chociaż nie jest tak źle bo na ostatnim świadectwie mialam tylko 4,5,6 ;))

4. Czy masz w szkole klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?
Zawsze miałam grupę swoich bliskich osób i z nimi spędzałam najwięcej czasu.Ale to nie znaczy żE nie rozmawiałam i nie lubiłam innych."Wszyscy"  z mojej klasy byli super,ale uważam żE powinno się mieć choć jedną taką bliska osobę.Mam nadzieję ze w gimbie (idę z koleżanką )znajdę jeszcze kilka fajnych osób. 

5. Plecak, torebka czy tornister ?
Zawsze mam plecak.

6. Czy malujesz się do szkoły?
Nie

7. Do szkoły spodnie,spódnice czy sukienki ?
Zazwyczaj spodnie/getry /krotkie spodenki 😊

8. Czy nosisz dodatki do szkoły ?
Bardzo rzadko ale zdarza sie😊

 9. Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?
Brakło mi 0.12% 😢😢😢😢Miałam 4,63😣


10. Czy jesz w szkole 2 śniadanie?
Noszę zawsze,ale nie zawsze je zjem.Czasami poprostu nie jestem głodna :-/

11. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba , źle Ci z nim idzie?
Wydaje mi się ze matematyka 😦Z niej na koniec ledwo miałam 4 ,chociaż z testu mialam maxa😮Nie rozumiem 😧Dopiero skończyłam podstawówkę i mam jak będzie z resztą przedmiotów które dochodzą 😕

12. Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem,taxi,samochodem?
Do podstawówki chodzilam piechotą,a DO gimnazjum będę jeździć autobusem 😐

13. Zmieniasz buty w szkole?
W podstawówce musiałam 😕A jak będzie w gimnazjum zobaczymy. 

14. Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?
W podstawówce lubiłam, nwm jak będzie w gimnazjum.Ale najbardziej lubię lekkoatletyka i gimnastykę sportową i artystyczna😉

15. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Jak wiedziałam do kogo wracam to tesknilam tylko za klasa,a teraz tylko jestem ciekawa. 


Zapraszam was do opowiadania na pytania w komentarzu ,chętnie poczytam.I możecie podawać linki😃

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz