poniedziałek, 5 września 2016

Szkoła ///////info////

-I co zaczęło się? 
-No niestety tak
-Nie masz czasu na pisanie na blogu? 
-No niestety, czasu jest mało i jeszcze teraz na początku jak było tyle zamieszania. 
-Kiedy będą posty? 
-No właśnie mam 😢Jak będzie czas i wena będę pisać. 
-------------------------------------------------------------------------------
Jak już zapewne wiecie zaczęła się szkoła. Ja poszłam do 1 gim i wiele zmian. 
A wy?
Jeżeli mam powiedzieć czy mi się podoba?
To moja odpowiedź będzie jedna TAK.Podoba mi się to ze poznaje nowe osoby,żE sa super nauczyciele i fajna szkoła.Chociaż bym wolała zostać w podstawówce w mojej klasie.

A wy wam się podoba napiszcie. !!!

'-------------------------------------------------------------------------------
Ten post jest króciutki bo nie mam weny i zbytnio czasu:(
Będę pisać jak najczęściej mogę ale zobaczymy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz